pharsenconsult tilbyder
Se hvilke ydelser PhasenConsult tilbyder
CSR RAPPORTERING
Virksomhederne oplever et øget fokus på Corporate Social Responsibility – både fra leverandører, kunder og myndigheder. PharsenConsult kan assistere med at udarbejde CSR rapportering, herunder assistance til at definere, indsamle og bearbejde datagrundlag samt assistance med at definere målsætninger for fremtiden.
Ã…RSRAPPORT
Opsætning og udarbejdelse af årsrapporter for selskaber, fonde og enkeltmandsvirksomheder – herunder også koncernregnskaber. Årsregnskaberne kan udarbejdes i Word, Excel eller anden software, som I ønsker – er bl.a. superbruger i Caseware. Vi har erfaring i at udarbejde danske, svenske og norske årsrapporter.
KONSOLIDERING
Udarbejdelse af konsolidering for Jeres koncern – både i Excel eller andet konsolidieringssystem. PharsenConsult tilbyder endvidere assistance med valg af konsolideringssystem samt setup for, hvorledes datagrundlaget importeres i systemet.
BUDGETTER/ ESTIMATER
Udarbejdelse af budgetter/estimater, herunder resultat-, balance- og likviditetsbudget. Budgettet kan udarbejdes en gang årligt og evt. opdateres løbende igennem året ved behov.
OPSTART AF VIRKSOMHED
PharsenConsult kan hjælpe dig med alle de administrative opgaver ved opstart af virksomhed, herunder valg af virksomhedsform, registrering ved de rette myndigheder, udarbejdelse af budgetter, ændring af forskudsregistrering, oprettelse af digital signatur mv.
MOMS OG AFGIFTER
Udarbejdelse af moms- og afgiftsregnskab samt indberetning heraf til SKAT. PharsenConsult yder endvidere assistance med udarbejdelse af dokumentation til SKAT i forbindelse med momssager.
OPTIMERING AF PROCESSOR
Gennemgang af Jeres forretningsgange, afstemninger m.v. med det formål af systematisere og effektivisere Jeres måde at arbejde på. Der foretages relevant uddannelse af Jeres personale, hvis dette er nødvendigt.
BOGFØRING
Brug tiden til det, du er god til, og lad PharsenConsult håndtere papirarbejdet. Bogføringen kan foretages hos dig på dit eget økonomisystem, eller hos os via et online-bogføringssystem. Hvis du ønsker det, kan vi også fakturere samt foretage betalinger til dine leverandører – herunder tilbydes debitor- og kreditorstyring.
Hvis du selv ønsker at bogføre, kan vi hjælpe dig i gang.
CONTROLLER/ REGNSKABSCHEF
PharsenConsult tilbyder at udfylde en del af virksomhedens controller/regnskabschef funktion i virksomheder, som ikke har brug for en fuldtidsansat eller ved sygdom.
Gennemgang, afstemning og kontrol af virksomhedens konti vil normalt være en del af virksomhedens økonomistyring.
OMSTRUKTURERINGER
PharsenConsult kan assistere med en lang række ydelser i forbindelse med en omstrukturering – herunder udarbejdelse af selskabsretlige og regnskabsmæssige dokumenter ved skattefri fusion, spaltning og tilførsel af aktiver.
LEDELSESRAPPORTERING
PharsenConsult kan hjælpe Jer med at opsætte relevant og informationsgivende ledelsesrapportering, som kan sikre grundlaget for de korrekte forretningsmæssige beslutninger.
SKAT
Beregning af selskabsskat, skat i sambeskatning og skat i enkeltmandsvirksomheder samt udarbejdelse af skattespecifikationer. PharsenConsult yder endvidere assistance med udarbejdelse af dokumentation til SKAT i forbindelse med skattesager.
EJENDOMSADMINISTRATION
Kontakt med lejere, udarbejdelse af lejekontrakter, fakturering, bogføring, afregning af moms og afgifter samt udarbejdelse af forbrugsregnskaber
ANALYSER OG NØGLETAL
PharsenConsult tilbyder udarbejdelse af analyser og nøgletal efter Jeres ønske.